Powered by Nuffnang

25 November 2010

Bertoksinnya kaki ku.

Selepas memakai Detox Foot Patch

Saya telah memesan Detox Foot Patch dari seorang pengedar yang berharga RM30 (10 pasang). Gambar di atas adalah kesan kali pertama saya menggunakannya. Ngeri mata melihat, ngeri lagi bahu memikul. Baunya pahit-pahit seperti getah terbakar. Saya akan meneruskan lagi sehingga habis stok. Patut badan menjadi berat, lesu tidak bermaya. Ini disebabkan kadar toksin dalam badan sangat tinggi. Maklumlah kita tidak menjaga makan dan malas bersenam. Jadi, marilah kita meningkatkan tahap kesedaran terhadap kesihatan kita.

6 comments:

cik WaWa said...

berkesan ke?nak try gak..ape prasaan stelah toksik2 tu kua dr bdn?

Maryam Adlina said...

erk...

Razif Radzi said...

berkesan la kot..ee geli kan.. banyak betul.semalam pun dah guna lg,masih banyak..Perasaan? Perasaan saya gembira lah, kerana diberi peluang untuk menggunakan detox patch ini.
Cikyam: apa erk..

cik WaWa said...

murah gak la 30 rgt tu...ade yg jual smpai 70..

Nor Asikin Mohmed said...

saya pun tumpang gembira hehe..

Razif Radzi said...

Sikin: tumpang jer keje dia..