Powered by Nuffnang

08 February 2011

Hero dah kahwin dengan Awek Cun...

Pada 3 Februari 2011, Hero dan awek cun telah selamat diijab kabul. Bertempat di rumah awek cun di Kg,Sempeneh, Batu Kurau, Perak, kenduri secara biasa-biasa dan sederhana diadakan. Hero dan awek cun jalan bawah pedang, atas pedang dan tepi pedang. Akad nikah berlangsung jam 9.30 pagi. Dalam keketaran dan seram sejuk, dengan sekali akad je berjaya menyelesaikan misi penting itu. (Hahahaha..)
Jam 12.30 tengahari, perarakan hero dan awek cun, memotong kek dan makan beradab. Hero dibantu pegawai-pegawai sword barrel terdiri daripada Inspektor Hasnor (pengapit), Inspektor Wan (Penjara Taiping), Inspektor Zaki (I.S.A), Inspektor Hazlee (Penjara Taiping) dan Inspektor Fazli (Penjara Seberang Perai).
Diharapkan Hero dan Awek cun akan kekal bahagia dan saling mencintai hingga ke syurga.

lalu bawah pedang dengan awek cun
sebelum pedang disilang
Potong kek pun dengan pedang

masa makan

Hero dan Awek cun

Tukar pakaian di waktu petang. Macam Raja Kesultanan Melaka dengan Puteri Hang Maz Ni

10 comments:

shidah said...

Alhamdulillah..tahniah yer

Anonymous said...

fulamak caya la...dasyhattt...smoga berkekalan hngga ke akhir hayat..aminn..

cik WaWa said...

huyyo.....hero da kawen...tahniah ye...semoga bahagia sentiasa...barakallah.. :)

shamsiah shamsuddin said...

alhamdulillah..
tahniah..
moga kekal hingga ke akhir hayat..
moga sentiasa dlm lingkungn rahmat dan nikmat ALLAH..

farahfatihah said...

xtau pun ang dah kawen..xjemput naaaa..papepun tahniah

gadisBunga said...

tahniah! tahniah!

macam pinang dibelah dua! :)

amirazros said...

Tahniah bro,

Aku tumpang gembira :)

Cik Aira Amirah said...

en razip.. tahniah..

z'aini said...

Alhamdulillah..kak ani doakan mahligai yang dibina dengan rasa cinta kepada Yang Maha Esa berkekalan sampai keakhir hayat...hidup dalam rukun damai...seia sekata..mudah-mudahan mendapat rahmat dan hidayah dari Allah SWT...jangan lupa kenalkan awek cun pada kak ani ya...

Razif Radzi said...

shidah:terima kasih.
cik wawa: terima kasih jugak..
sham:pon terima kasih
farah: sori weh..da post kat wall..
GB:terima kasih jugak sekali lagi
amir:hang pon tahniah jgk..selamat la kita no.
Aira:tenkiu budak comey yg kiut miut.
Datin: kita mengucapkan selamat datang awek cun ke dalam PERSIAP. dah lama tak sabar nak bayar yuran PERSIAP..hehehe..