Powered by Nuffnang

25 November 2010

Apa saya cakap ni...

 Saya menghadiri satu mesyuarat diadakan di sebuah Agensi Kerajaan. Selepas selesai, ahli mesyuarat menikmati minum petang yang dihidangkan secara bufet. Kami berdiri membentuk satu bulatan sambil berbual kerana baru berkenalan. Saya yang paling muda diantara semua. Seorang ahli bertanya kepada saya, " Encik dah berkahwin?". Lantas saya menjawab dengan yakin, "belum,masih bujang pom pom." Kumpulan itu terhenti, lalu bertanya serentak, "pom pom?". Saya terkejut "errr, bujang trang trang, pom pom sebab dah lama bujang". "Ohhh..." mereka membalas serentak. Dalam perjalanan balik, saya berfikir, kenapa tiba-tiba terkeluar pom pom? Saya senyum sendiri. Apa la saya cakap ni.

3 comments:

gadisBunga™ said...

hahaha!!! cemana boleh keluar pom pom? hahaha!!!

sentryawacs said...

tuh pun jgn...
p tukaq wiper dulu broo..
co-pilot kamjat 3km suku..

z'aini said...

menarik bicara orang muda ni...didoakan cepat2 order 'nasi minyak'..dah ramai menunggu nak makan ni.....