Powered by Nuffnang

26 May 2009

Lawatan PLKN 20 mei 09






pada 20hb mei aritu aku diminta memberi ceramah kepenjaraan kepada budak2 plkn.seramai 40org termasuk 2 guru pengiring.30minit je aku bg ceramah pastu aku pon boring lantas ada idea bermain dgn budak2 plkn tu..tgkla aksi diaorg..nama game 2 ialah superhero..diorang pon ngantuk gak kalau dengar je..tp budak2 ni bnyk plak tanya.mujur aku ada gak pengalaman kat Kemunting dulu.. citer la sket2 pasal I.S.A, POPOC kat kemunting nun..citer sebat rotan,gantung supaya remaja2 tak isap dadah..belia benci dadah..27hb ni ada satu lg lawatan..apa lg aku nak main.. susah nak bg ceramah yg menarik kat budak2,sape suke dgr ceramah kan.. kena create situasi yg riang..hehehe..t kalau RAMFC nak dtg mlawat pon bleh,skit2 pasal penjara dan Akademi Koreksional..

No comments: