Powered by Nuffnang

26 May 2009

Kasut Bola dan Futsal




hari jadi baru ni aku da beli sepasang lg kasut, Nike ninety,bukan sahaja utk bermain malah berfoya2 dgn kasut itu.. kasut aku Nike yg putih tu akan dijadikan backup tak pun utk jasmani pagi.. minggu ni Tn Arizan (pengurus pasukan) bersama Dae (coach striker) akan press dlm susunan strategi,tmbh2 aku yg br blajar maen ni.Dae akan menitik beratkan shooting accuracy supaya aku dpt menjaringkan gol..tekanan perlawanan yg dulu dijadikan pengalaman terbaik utk dijadikan pembelajaran..striker2 dan pemain2 lain juga akan bertungkus lumus menjalani latihan intensif oleh Tn Arizan.. Presiden Kelab Peminat AKMfc,Pn Mazuin dipetik berkata,ahli ahli kelab akan memberikan sokongan padu utk perlawanan seterusnya.. kekalahan 2x berturut2 membuatkan pengurus pasukan berang dan meminta supaya perlawanan berikutnya tidak menghampakan lagi. haritu Tn Arizan dan Pn Mazuin xdak sebab pi kursus so pemain2 bnyk melakukan mistake.. diharapkan latihan intensif akan memberikan impak positif pd perlawanan akan datang.. timbalan presiden kelab penyokong, Cikgu Yati (isteri Cikgu Dae) berkata, sbg langkah yg lebih konsisten ke arah latihan yg jitu, kelab telah menaja 2 biji bola Nike yg baru..jd marilah kita latih bersungguh2..sementara itu kecederaan buku lali striker jersi 17 (blum cetak lg)tidak menghalang beliau meneruskan latihan dan game seterusnya((aku le tu))

No comments: