Powered by Nuffnang

09 January 2010

TERSILAP PAKAI ATAU MEMANG FESYEN

Di merata-rata dunia penuh dengan kepelbagaian fesyen. tapi di Malaysia syukurlah, tidaklah seteruk luar negara.. Jadi mari kita lihat di bawah, adakah ia fesyen atau sebaliknya.

((pakcik nak pi berenang ni, korang janganla jeles))

((apa usha-usha..bini aku basuh baju daa..ni pon mujur ada baju Bella, anak perempuanku))

((aku penternak tebuan, terpaksala pakai camni, kang kena sengat dek tebuan tak pasai))

((entahlah pakcik pon xtau..nak kate pakcik sawan tak jugak, mungkin sebab pemanasan global))

((eh apasal berangin semacam jer punggung aku ni..emm biarlah..))

So, fikir-fikirlah kita...

3 comments:

InUy@_GuRLz said...

hummm...
silap comment plak...
emm...
mana dpt pic ni...
nak kta lawak xjugak...
nak kata pelik tu ada la ckit...
tapi banyak konpius woo...

Frodo Baggins said...

confirm BUKAN silap pakai
tapi ni FESYEN
Fashion POLICE!


>>_________<<

ChuMeLL said...

hahahhaa...akak suka 2nd pic..cool beb...ko jgn buang tebiat pki cmtu dik..