Powered by Nuffnang

23 March 2011

Dapat hadiah lagi...

Dah 2 bulan aku kahwin, masih dapat hadiah. Hari ni dapat lagi satu tuala, (konon-konon banyak mandi, mandi la sangat). Kagum sungguh, hensem sangatkah aku ini. Balik aku tengok cermin takdaklah hensem sangat, tapi hairan sungguh, banyak dapat hadiah (bini aku kata menyampah...) kehkehkeh.. Itulah saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada pemberi-pemberi hadiah yang sungguh baik hati. Yang aku perasaan kebanyakan hadiah dibeli di kedai ISMAIL GROUP, rangkaian kedai yang menjadi pilihan pengunjung-pengunjung ke pulau bebas cukai ini. Barang-barang berkualiti tetapi pada harga rendah! Bertambah la koleksi 'tea set' aku. Sekali lagi diucapkan terima kasih.

1 comment:

Anonymous said...

Siap kabinet banyak2 ya... nak susun atur penuh2 dalam kabinet ..hehehe