Powered by Nuffnang

30 August 2009

I'M M.U Fans.


Pasukan kesayangan di EPL ni menang perlawanan semalam menentang Arsenal 2-1. kalau papa ibad dengan aston villanya aku tentulah M.U.baguslah kerana pasukan ini berjaya meningkatkan prestasi.walaupon tanpa rOnaLdo,sentuhan RooneY amatlah memberangsangkan..aku mengharapkan sentuhan hebat dari oWen yg namPAknya baru menyesuaikan diri dengan rentak United.. Gol cantik perlawanan lepas hasil assist Nani menunjukkan Owen masih berbisa..diharapkan United akan beraksi lebih kemas dengan gerakan dan penyudah yg lebih mantap.


Seharusnya kita inginkan supaya Rooney mempunyai lebih banyak peluang dan nasib yg lebih baik untuk menjaringkan gol di perlawanan akan datang.
Nani patut selalu diturunkan kerana beliau selalu mengkucar kacirkan pertahanan lawan dan membuat hantaran cantik membuka peluang utk penyerang membuat penyudah yg terbaik..
mengenai jersi baru ni,aku kurang skitla dgn jersi yg sebelum ni..kalau tgk away jersey lagi la xbest..aku mmg paling minat away jersey yg lepas yg berwarna biru.kemas,simple dan menarik.. apapun kita akan terus menyokong M.U dan pasukan itu sentiasa memberikan permainan yang menarik dan memberi kepuasan kepada penyokong - penyokong M.U ini.
semua pasti menharapkan kemenangan dengan gol yang menarik.
adios.....

M.U Fans.

3 comments:

Anonymous said...

aku tak minat MU langsung!!
muahahhahahhahahahh

MUHAMAD FAIZAL BIN ABDUL AZIZ said...

ape brg man.u.... LIVERPOOL the legends of the reds.....

Anonymous said...

Hello. And Bye.