Powered by Nuffnang

09 June 2009

Kenduri Lagi: Puan Mazuin Kahwin


Pada 6hb Jun IP Mazuin (Inspektor Penjara) telah melangsungkan perkahwinan dgn skuad aku, IP Azhar Kassim dari Penjara Kluang yg dilangsungkan di Hosba, Changlun, Kedah. Kira2 1000 jemputan hadir pd mjlis tersebut. aku, IP arizan dan rakan2 yg yg lain menjadi pegawai sword barrel, (istiadat lalu bawah pedang) dan berbangga skali dpat mmbantu kawan kami yg sorg .. Aku,IP arizan dan IP redzuan>>partner2 IP Mazuin, telah datang membantu sejak hari Khamis lagi,begitulah akrabnya persahabatan kami berempat ekor..
selepas akad nikah pengantin lelaki balik ke homestay, ada ke patut tido dgn aku.mlm 2,aku dan pngantin lelaki baca novel RAM smpai tertido..aku xpaham naper xpi tidoq dgn bini dia.. terima kasih diucapkan kepada Keluarga IP mazuin dan azhar di atas layanan baik diaorg..

No comments: